19 maj 2013

Söndagskväll....

.....vilket innebär att helgen snart är slut :/ 
Men har varit den bästa helgen någonsin ❤

Fredagen var mamma & jag i Johanneskyrkan på schlagerkonsert :) Magnus Carlsson från Barbados/Alcazar sjöng där och en del olika körer :) helt fantastiskt underbart! 
Fick även en nattgäst i fredags :) Petra sov över här :) var skoj, satt uppe typ jättelänge och snackade! Markus la sig väl vid 00.00.....han var trött!
På lördagen lämnade vi Tindra på kalas kl 12, sen körde vi upp i stan och käkade. Kollade även in allt ståhej på stan som hade med schlager att göra :) stan var ju full av olika saker/händelser ❤ träffade på  Yupha & Kennys storasyster :) skoj att se dom! 
På kvällen var vi som jag skrev tidigare på Eurovision song contest på arenan ❤ en helt OFÖRGLÖMLIG kväll! 
Mamma sov över hos oss eftersom hon skulle passa Tindra :) var supermysigt att ha mamma här ❤
Vi var väl hemma strax efter 01.00 igår. Jag gick barfota nästan hela vägen hem då mina fötter gjorde ont efter 5-6 timmar i skorna. 
Imorse vaknade vi strax innan 9, men gick inte upp förrän strax innan 10. Kom upp till nylagat kaffe, inte helt fel! Vi låg i soffan och kollade på reprisen av Eurovision! Var ju tvungen att se om vi kommit med på bild hihi! Man var rätt trött och mör efter gårdagen! 
På kvällen cyklade jag och handlade :)
Nu ligger vi i sängen! Snart sova! 



1 kommentar:

Hanna sa...

Tack söta, vad glad jag blir <3