01 maj 2013

Ledig dag.....

....mitt i veckan :)

I måndags jobbade jag som vanligt, sen tränade jag på kvällen :)
Jag var även ute och åkte moppe med Fredrik haha! Vilken grej! Lite läskigt i början men sen hick det bra, skojigt ❤

Igår ( tisdag ) jobbade jag sen blev det en tur till Ica emporia och handlade hem lite :) sen hem och åt lite sen cyklade jag och tränade :) Var ju inget firande i parken i år! Men inte nig emot. Visst e det lite mysigt med den där elden och sången men inget jag längtar efter hihi!
Nä, ser fram emot två helger i maj nu! Den ena när jag och körerna ska sjunga tillsammans med en av Barbados gamla medlemmar ;) den andra är ju när jag och min älskling ska gå på Eurovision på arenan :) det ska bli så skoj de två helgerna ❤
På kvällen somnade jag strax efter nio haha trött!

Idag vaknade vi strax innan halv tio, skönt! Idag händer inte så mycket! Skönt att bara vara! Hela familjen är samlad iallafall ❤
Har precis käkat frukost....köpte hem en massa gott pålägg igår! Markus & Fredrik älskar pålägg från delikatessen hihi :) måste man ju ha himma då!

Nä, nu ska jag duscha och ta på mig! Snart kommer det en kaffegäst haha!

Inga kommentarer: