05 januari 2009

Tillbaka till verkligheten...

...ja, det kan man väl kalla det. Var dax att jobba idag. Det var såååå trögt när kl ringde imorse. Men jag kom upp till slut iallafall...tog på mig i vanlig ordning, sen gick jag in och väckte Tindra. Hon var förvånadsvärt glad när jag väckte henne. Sen vid tjugo i sju gick vi till bussen....lämnade Tindra kl 07.00 på dagis, sen gick jag vidare till nästa hållplats vid Blekingsborg där jag skulle ta bussen till jobb. Kom fram vid 07.20 till jobb, började 07.30 idag. Var tungt att vara tillbaka efter sin ledighet. Kändes inte riktigt verkligt...hade ju inte varit helt fel med lite ledighet till haha! Men man kan inte få allt här i världen. Jag slutade kl 16 idag..tog sen bussen till dagis, sen kom Kenny och hämtade oss vid dagis. Så slapp vi gå hem =) Väl hemma åt vi lite...blev bara mackor och yoghurt idag. Sen vid 18 tiden gick jag och Tindra hem till Pirrejane på en kopp kaffe och lite snack haha! Madeleine var oxå där...trevligt att snacka med henne =) Vi stannade väl i 2 timmar eller nåt. Sen var det lite läggdax för Tindra. Hon var ganska trött, varit uppe tidigt idag ju. Hon somnade fort...sen hamnade jag här. Kenny har haft lite att göra ikväll....*pilla med sin nya mobil* hahaha! =) Nu sitter jag här...inget bättre för mig haha! Ska ta mig nåt att äta...är lite hungrig.

kram kram

1 kommentar:

Lottis sa...

Svar på din kommentar: Tack =) Den har vi på vår skänk i sovrummet. Tänkte ha nån gullig blomma i =)