11 februari 2009

Tindra 3 år!

Ja....igår blev vår lilla flicka 3 år. Fattar inte vart tiden har flugit iväg nånstans. Jag hade semester igår från jobbet. Tänkte att jag och Tindra skulle gå till barngruppen i kyrkan och säga hej. Men så blev det inte nä...Tindra vaknade med feber =( typiskt på sin födelsedag! Kenny tog lite sovmorgon så att säga. Så han kunde vara med och gratulera Tindra på morgonen. Pojkarna kom iväg i vanlig ordning på morgonen. När Tindra vaknade så fick hon öppna sina paket. Hon var ganska spänd när hon började öppna, sen när hon fick syn på vad det var så sa hon *en sån vill jag ha* =) Hon fick en BRIO dockvagn....en röd! Sen lite kläder till sin docka *Greta* =) Hon blev nöjd med sina saker...=)

Kenny gick till jobbet vid 9-tiden. När kl var kring 11 så ringde det ett samtal från skolan. Fredrik hade fått feber och huvudvärk. Så jag fick cykla och hämta honom....
Idag har jag bakat muffins och nötkakor...till Tindras kalas!
Annars har det bara varit lite småplock här hemma...får passa på när man har tiden till det!

På kvällen gjorde vi inget spec..satt bara i soffan och kolla tv! =)

Adjöken

1 kommentar:

Unknown sa...

Låter inte bra med feber och huvudvärk, hoppasa dom mår bättre idag. Kramen