28 februari 2009

Bandymatcher + besök hos mamma och pappa



Idag gick vi upp vid åttasnåret....åt frukost och gjorde vid oss! Vid halvtio cyklade jag med Petra och solade, sen vidare upp i stan. Skulle ha en bok som fanns nu under bokrean. David Batras bok =) Sen cyklade jag hem igen och åt lite mackor. När kl var halv ett cyklade jag och Tindra till kulladals IP. Markus hade nämnligen bandymatcher idag.
Var riktigt skoj att se första matchen, som dom vann med 14-4. Inte illa det! =) Sen när det var paus så cyklade jag hem med Tindra till min mamma och pappa. Det skulle vara paus i 1½ timme...lång och tråkig väntan för Tindra. Lämnade henne där, sen cyklade jag tillbaka och såg andra matchen som dom oxå vann....9-3 blev den. =) Dom är såååå otroligt duktiga. Riktigt skoj att se på.

Sen ville Gustav med oss hem...så han och Markus cyklade hem till oss...jag cyklade och hämtade Tindra. Blev Mc Donalds mat idag för mig och Tindra. Markus käkade en pizza. Fredrik åt hos mamma och pappa, han skulle sova över där.

Så nu ska man snart hoppa in i duschen och sen slänga sig i soffan och kolla på melodifestivalen. Sen är det på det igen imorrn...då är det dax för fotbollsmatch =)



Lite bilder från bandymatchen!


Adjöken!


1 kommentar:

Unknown sa...

Vilka bra bilder hehe