17 februari 2009

Första besöket för Tindra....

Idag gick vi upp vid kvart över sju...jag hade tagit ut komptimmar på jobbet, skulle med Tindra till tandläkaren. Det allra första riktiga besöket. =) Tindra var jätteduktig. Hon gapade och visade alla sina tänder. Vi kunde oxå stolt säga till tandläkaren att hon slutat med napp för ett antal veckor sedan. Skönt! Hon är så duktig, frågar inte alls efter nappen. Vi kunde bara ta den från henne en dag, och hon accepterade det! Vi tyckte att det var dax...hon fyllde ju 3 år förra veckan! Så hon slutade med nappen innan hon fyllde 3 år =)
När vi varit på tandläkarbesöket bar det av till dagis med henne. Vi fick nästan cykla i snigelfart, var ganska halt! Väl framme gick jag bara in och lämnade henne sen cyklade jag vidare till jobbet =)
Dagen gick fort, var min tidiga dag idag...slutade 14.15 *skönt* Hämtade Tindra direkt...sen hem och åt lite =) Nu ikväll åt vi en god maträtt med köttfärs och pressad potatis. Ett recept från min moster...*mycket gott*

Nä, nu ska vi mysa lite....sen hoppa ner och sova! En ny arbetsdag imorrn som väntar!

Adjöken!

I väntan på att få komma in till tandläkaren

Inga kommentarer: