12 februari 2009

Ännu en dag gången...



Ja..då har denna dagen oxå gått! Har städat köket ordentligt idag. Jag har vikt och lagt in all rentvätt idag, och tro mig där var inte lite! Men nu är det gjort..skönt iallafall. Markus och Fredrik var i skolan idag. Dom mår bra igen, förutom att Markus fortfarande är förkyld. Förhoppningsvis går det över snart igen.
Var tvungen att cykla till jobbet idag och få påskrivet och stämplat min timlista. Fick lämna den själv på Linderborgskolan oxå! Men så var det gjort..så man får lön denna månaden oxå haha!
Sen när Kenny kom hem cyklade jag upp i stan snabbt. Skulle handla karamellfärg på Gray´s =) Sen var jag inne på Zone och handlade jättefina påläggsgafflar =) Handlade även 2 jättesöta skålar i form av hjärtan.

Nu ikväll har vi inte gjort nåt spec. Bara tagit det lugnt!




Kram och Godnatt!

Inga kommentarer: