21 februari 2009

En mysig dag....



Idag gick vi upp innan åtta redan...Tindra vaknade! =) Kenny körde iväg och handlade bullar. Så det blev en mycket god och mysig frukost!

Sen gjorde vi vid oss....körde ut en sväng. Första stoppet blev på kronprinsen *Grodan och Kaninen* Skulle byta ett par byxor Tindra fick när hon fyllde år, som var alldeles för stora. Det är min kära farmor och farfar som alltid handlar kläder till barnen där. Dom har såååå söta kläder. Jag bytte till ett par leggings och en jättesöt tröja ifrån Mexx =)

Sen körde vi bort om till mobilia oxå....köpte söta hårklämmor till mig själv *fjärilar* och en ansiktstvätt *Lumene* mamma använder den, hon tycker den är bra =) sen blev det även en runda till Bernstorp...Kenny ville in på MediaMarkt. Sen handlade vi bara mat inne på coop. Sen körde vi hem. Och ändå var kl inte så mycket...kändes skönt att man gått upp i tid. Så inte hela dagen går för fort.

Sen kom Petra och Anton en sväng och drack en kopp och snackade litta =) Värmde kanelbullar i ugnen som jag brände hahaha! Fick göra nya =)

Ikväll åt vi tacos...mycket gott!

Nu är det bara melodifestivalen som fattas.

Ja, då har vi sett melodifestivalen oxå =) Härligt att EMD gick vidare...men dock synd att BWO inte gick direkt in i finalen...





Nu ska jag och älsklingen se på film! Tindra har precis lagt sig.

Det var väl allt för idag...puss och kram tills nästa gång!




Några bilder på mina nyplanterade blommor/växter *skvätt i väg* heter den! =)










Inga kommentarer: