18 februari 2009

Mer snö...

Ja...helt otroligt att det snöar! Roligt för alla ungar som har sportlov =)
Idag låg jag och drog mig till 06.10...var bara såååå seg imorse! Haha! Gick upp och gjorde vid mig, sen in och väckte Tindra. Sen cyklade vi i vanlig ordning 06.45.

Började 07.30 idag oxå. Idag har vi varit ute och åkt pulka på jobbet....skoj! Annars har dagen rullat på idag.
Cyklade och hämta Tindra direkt efter jobbet. Slutade kl 16.00 idag. Sen bar det av hemåt, skönt att komma hem. Sen gick Kenny iväg och handlade korv, som jag glömde igår haha! Jag och Tindra gick hem till Pirrejane en stund och snackade. =)

Nu har jag nästan precis lagt Tindra. Jag tänkte bada senare...sen hänga upp lite tvätt!
Sen slänger jag mig nog på soffan ett tag innan läggdax. =)

Det var allt för idag!

Adjöken!

Inga kommentarer: