01 mars 2009

Fotbollsmatch + besök hos min mormor och morfar

Idag gick jag och Markus upp kvart över sju...Markus åt och tog på sig fotbollskläderna. Sen bar det av till kulladals IP. Var match idag. Jag åt inget innan vi stack. Tog en kopp kaffe och en halv fralla med skinka på när vi kom till kulladal. =) Det var en mycket spännande match idag. Markus stod i mål. Dom vann matchen med 4-2 =)

Sen bar det av till mamma och pappa...skulle hämta upp Fredrik som hade sovit över där. Sen skulle jag även till mobilia och byta en tröja jag köpte till Fredrik. När det var fixat cyklade vi hem.

Hade sms:at Sabina under förmiddagen och snackat litta. Dom skulle till mormor och morfar, som jag oxå hade tänkt göra. Så det passade alldeles utmärkt, för jag skulle nämnligen få sticklingar från hennes hibiskus. Och hon skulle få en liten växt av mig *skvätt i väg* =) När jag kom till mormor och morfar skulle dom precis fika lite. Så det blev en del mackor och några koppar kaffe. Alltid lika gott där hemma. Och trevligt att ses oxå....roligt att träffa dom!

Jag cyklade hem vid 15-tiden. Hem och började med maten, diskade och tog undan lite. Idag blev det stuvade makaroner med falukorv. =) Mycket gott!

Jag har planterat mina sticklingar i jord nu...satt påse över som mormor sa att man skulle göra. Hoppas det blir nåt av dom...*skoj att testa*

När kl började närma sig 18.00 var det dax att lämna pojkarna till Jimmy. Stod nog 1 timme och snackade med dom därhemma...sen cyklade jag inom coop på hemvägen och handlade hem lite. Så slipper man det efter jobbet imorrn.

Nä, nu ska jag sätta mig i soffan och kolla lite tv.

Kram och goooodbaj!

Inga kommentarer: