02 mars 2009

Tradiga måndagen....

Ja, vilken tråkig dag det har varit! Lämnade Tindra i vanlig ordning på dagis kl 07.00. Jag började som nästan alltid 07.30. Det har varit en såndär seg dag idag. Har inte alls varit på hugget...har frusit hela dagen igenom. Har kännt mig allmänt dålig. Bara man inte går och blir sjuk nu. Där var en på mitt jobb som gick hem efter halva dagen. =(

Tindra hade inte heller varit på hugget på dagis idag...sa dom när jag kom och hämtade henne.=(
När vi kom hem hade min älskling nästan gjort klart maten....så underbart måste jag säga! =) Så det var i princip bara att sätta sig ner och börja äta.
När vi ätit klart körde vi iväg...skulle till biblioteket och lämna tillbaka 2 cdskivor jag lånat. Sen bar det av till Ikea, skulle inhandla ett stort täcke till Tindras säng. Hon kan ju inte ha ett litet täcke nu när hon har stor säng. =) Sen blev det lite värmeljus och ett doftljus som faktiskt heter Tindra. Doftade underbart...ska ha det i vardagsrummet tror jag.

Nu har Kenny sprungit ut på en liten joggingrunda. Jag ska göra vid Tindra för sängen, fixa välling och borsta tänderna.

Sen ska jag ta mig lite kvällsmat. Är lite småhungrig igen...hehe!

Kram kram

Inga kommentarer: