30 mars 2009

Helgen...

Ja, helgen började ju inte så bra. Fredagen började med att Kenny fick vara hemma med Tindra. Hon mådde inte så bra. =( Jag gick till jobbet i vanlig ordning, och pojkarna till skolan.
Efter jobbet cyklade jag direkt och handlade på malmborgs. Vi skulle ju ha kalas för Markus på lördagen. Så jag handlade kakor, godis och lite sånt kalasgott!
Fredrik lekte med en kompis efter skolan. Han kom hem vid sju-tiden. Vi åt middag på kvällen, blev pasta Carbonara. =)
Sen var det Let´s dance final...som jag blev besviken på. Men det var jag redan när Morgan åkte ur.
Lördagmorgon gick jag och Markus upp och åt lite frukost innan de andra var vakna. Han skulle spela match i fotboll kl 09.30.
Vilken match dom spelade....vilket spel dom hade! Dom vann matchen med 8-0....=) Dessutom var det härligt att stå där i solen oxå. Skönt...med kaffe såklart!

Vi fick tyvärr ställa in kalaset...för Tindra var inte frisk. =( Vi har skjutit upp det till Påskafton istället. Samma tid och samma plats haha! Men Markus fick present av oss iallafall...en ny kulladalsbag, strumpor, pyjamas, en Ronaldotröja och sen ska ha få en ny kulladalströja oxå.

På söndagen var jag på cirkus Brazil Jack med pojkarna. Hade fått 4 fribiljetter =) Tindra skulle egentligen med...men hon var inte tillräckligt frisk. Så jag frågade syster om hon ville med....och det ville hon gärna.
Det var platserna allra längst fram, enda framme vid manegen. =) Pojkarna skrattade som bara den åt clownerna hahaha! Det var en trevlig stund...alltid skoj med cirkus!

Sen blev det en runda inom skopunkten oxå efteråt. Pojkarna fick vars ett par skor, köpte även ett par till Tindra. Dom har ju det här erbjudandet med tag 3 betala för 2. Riktigt bra tycker jag.

Sen var det bara till att åka hem...äta och sen iväg och lämna pojkarna. Vi blev en aing sena, kom inte förrän vid 19 till Jimmy. Sen cyklade jag inom coop och handlade lite av varje.

Sen var helgen nästan över....tyvärr!

Hej svejs!

Inga kommentarer: