03 mars 2009

Låååång dag....

Upp med tuppen kl 06.00. Lagom trött är man ju då..hehe! Lämnade Tindra, sen cyklade jag till jobbet.

Vanlig dag på jobbet....mycket barn! Jag slutade kl 16.00 idag. Har gått och väntat på att dagen skulle ta slut. Ville bara hem....

Hämtade Tindra, sen snabbt hem och lämnade cykeln. Slängde i oss vars några mackor, sen tog vi bilen till min syster Lotta. =) Jag, Kenny och min mamma skulle nämnligen gå på bio och se *män som hatar kvinnor*

Vi mötte mamma kl 17.30 utanför Royal. Gick på toa innan bion började...så man slapp springa mitt i filmen hehehe! Vi handlade såklart popcorn och läsk. Mamma handlade m&m kulor. =)

Filmen var bara såååååå kanonbra. Helt otroligt vilka underbart bra skådespelare. Vilken handling på filmen....man var helt begeistrad av filmen. Inget man glömmer inte!

Efter filmen körde vi hem till Lotta och Bastian och hämtade vår lilla prinsessa. Allt hade gått bra som det brukar. Hon hade käkat pannkakor med sylt där....=) Tindra tycker om att vara där. Hon sa innan idag att hon skulle hem till *sin Lotta* =)

Sen körde vi mamma hem oxå....sen bara hem och la Tindra direkt.
Nu ska jag hoppa in i duschen sen rätt ner i bingen och nanna kudden =) Riktigt tröööt!

Syns imorrn. Kram kram

Inga kommentarer: