30 mars 2009

Måndag igen...

Ja, då var det måndag igen. Helgerna går alldeles för fort. Idag är jag hemma med Tindra, hon är fortfarande sjuk. Hon har ingen aptit för fem öre...jättejobbigt! Jag fick i henne lite tunnbröd idag. Men hon dricker iallafall mycket vatten...alltid något ju!

Snart kommer Petra på kaffe...haha! Jag kom precis ut ur duschen...tog en snabbdusch! Känns alltid skönt. Ja, Petra var här och drack lite kaffe och åt ballerina =) Hon gick vid halv två. Hon skulle hämta Anton i skolan.
Vid tretiden kom Fredrik hit, vi skulle på utv.samtal senare med honom. Han bara mellanlanda här lite. Vi åt lite schnitzel, pommes och bearnaisesås. =) Petra och Anton åt oxå lite här.

När kl blev fyra kom Kenny hem. Då cyklade jag och Fredrik till skolan. Mötet gick bra. Sen hem igen och åt pizza =)

Nu försöker jag få Tindra att äta en risifrutti, inte det lättaste ska jag säga. =( Hoppas hon snart blir frisk.

Hej sålänge!

Inga kommentarer: