07 mars 2009

Middag hos föräldrarna!

Idag vaknade Tindra kl 06.43 för att vara exakt. Och inte ville hon somna igen....hon var på sitt rum och byggde pussel lite. När klockan var 07.40 gick vi upp, inte lönt att vara kvar i sängen. Gick upp och satte igång en maskin tvätt. Plockade undan lite. Kenny körde iväg och handlade goda bullar. Sen åt vi en god frukost. =) Med mitt favoritpålägg *kyckling med paprika* vet inte vad det heter. Sen vid 11 gick jag hem till Petra för att hämta vårt våffeljärn, blev en snabb kopp oxå.

När jag kom hem igen bestämde vi oss för att åka hem till mamma och pappa och äta våfflor ihopa. Så det gjorde vi....mycket gott! Mamma skulle till mobilia och handla, jag hängde med. Jag handlade en ny armbandsklocka. Jättefin =) Köpte en fin svart fruktskål oxå och ett änglaspel. Sen gick vi in på malmborgs. Jag och Kenny skulle egentligen äta pizza idag, men vi blev bjudna på middag hos mamma och pappa. Blev orientalisk fläskfilé. Det är såååå himla gott. Ett glas vin till det blev det oxå =)

Sen blev man helt dåsig och trött efter maten hahaha!
Satte mig vid pappas dator och kollade runt lite.
Nu ska vi snart köra hem...ska kolla på andra chansen sen. Sen blir det film och mys i soffan efter det...=)

Kram på er!

.

Inga kommentarer: