19 mars 2009

Helgen närmar sig med stormsteg....

Upp som vanligt på morgonen för att lämna Tindra till dagis, och sen cykla till jobbet. Började 7.30 och slutade 16.00. Var ju underbart väder att vara ute i idag. Var ju tom så att man kunde ta av sig jackan i solen....helt enkelt underbart!

När vi kom hem skulle vi börja göra en maträtt med tonfisk och pasta, men det smög sig för vi hade för lite tonfisk haha! Så det blev bara varma mackor. Haha! Men lika gott var det minsann.

Senare ikväll ringde min yngste son och var jätteledsen....han hade ett mycket tråkigt besked. Tarzan *deras katt* hade gått bort =( Jobbigt som bara den....Jag blev såååå ledsen när jag snackat med honom och Angelica.
Det var ju trots allt min första katt....jobbigt när ens husdjur går bort.

Kan än idag tro att jag ser Conny *vår katt* gå förbi en.

Usch nä...inget skoj alls! Det har snart gått ett helt år sedan Conny dog. Men saknar han nåt så otroligt mycket!

Nä, nu ska jag snart försöka sova!
Kram och Godnatt!

Vår lilla Conny!

1 kommentar:

Pärlan sa...

Va sorgligt... =( /Lottis