22 september 2012

Det är inte rättvist!!

Idag gick jag upp vid nio-tiden. Fick ett sms av Susanne, som undrade om Tindra ville komma hem där och leka med Nellie :) självklart ville Tindra det!! Vi käkade frukost och gjorde vid oss. Sen blev det en snabb kopp hos Petra innan jag cyklade och lämnade Tindra.
Fredrik skulle iväg på sitt håll, Markus hade en kompis hemma :) och Kenny var och tränade.
När jag lämnat Tindra cyklade jag till biltema och handlade slang och däck till Fredriks cykel, som Kenny ska fixa imorrn :)
På kvällen blev det middag hos mamma. Vi gick dit allihopa och åt gooooda köttbullar ( Mannerströms kr med potatis, världens godaste sås, gelé och gurka :)
Sen blev det kaffe oxå. Satt och snackade och hade trevligt!!
Promenerade hemåt vid 20.30-tiden.

Nu ligger jag i soffan, pojkarna lyssnar på musik och sitter vid datorn. Tindra har somnat och Kenny likaså hihi!!

Ska snart oxå lägga mig, ska upp med Markus tidigt imorrn. Han blir hämtad kl 06.30 för att åka och spela innebandycup. Jag ska oxå dit, men ska ta bussen dit så jag är där till första matchen den börjar :)

Godnatt ❤

Inga kommentarer: