08 september 2012

Helgen!

Visst e det bara underbart med helg ❤
Igår efter jobb hämtade jag upp Tindra på skolan sen hemåt. Duschade och gjorde vid oss. Sen cyklade jag, Kenny, Markus och Tindra hem till syrran och Bastian. Skulle käka pizza med dom :)
Jag, syrran och Tindra gick och hämtade maten och killarna stannade himma hihi!
Mätta blev vi efter lamares gooooda pizzor. Sen snackade vi lite, umgicks och hade skoj som vanligt :)
Sen bjöds det på jättegod vinbärskaka och en cappe till det ❤
Vi stannade sär ganska länge, var hemma strax efter 00.00 hihi!

Idag "lördag" cyklade jag till Coop och handlade bullar och sånt gott. Hem och käkade frukost. Jag, Tindra och Markus! Kenny var iväg och tränade. Senare cyklade Markus till Simon och jag & Tindra gick hem till Petra på kaffe. Sen vid 14-tiden körde vi till Jägersro och handlade. Köpte vin inne på systemet :)
Hem och tog det lugnt efteråt. Städade lite, sen började jag så smått med maten.
Nu slappar vi i sängen hihi ❤

Kram kram

Inga kommentarer: