10 september 2012

Söndag + måndag!

Jaha, redan måndag igen :/ vill ha helg igen ju ❤

Igår "söndag" kom syrran till oss strax efter 10. Hon hade bullar med sig som vi sen fikade på :)
Vi satt och snackade och umgicks. Var jätteskoj att ha henne här :)

När syrran gått gick vi bort till Petra på en kopp kaffe. Tindra var ute på gården med Anton lite :)
Tindra tappade en tand igår när hon tog en tugga på en muffins. Och gissa om hon blev glad, då kommer ju tandfén på natten och lägger en guldpeng :)

Därefter blev det Coop och handlade mat. Sen lagade jag fläskpannkaka till middag.
Sen blev det till att cykla och lämna Markus och hämta Fredrik.
Fick cykla inom Coop med Fredrik eftersom jag glömt att köpa diskmedel :/ men det var fort gjort :)
Sen blev det bara slapp i soffan ❤

Idag blir det jobb till 17.30 sen f-möte kl 18 på lindeborgsskolan!
Hoppas det går fort så man kommer hem till sina älsklingar därhemma. :)

Kram

2 kommentarer:

Hanna sa...

Tack, javisst är jackan helt underbar, längtar nästan till det blir lite kallt ;)
Ser att du varit i våra hood- Lindeborg ;)

Sandra Månsson/Tindra Sohman sa...

Ja, båda mina pojkar går på den skolan :) och jag jobbar själv i området :)
För snart en månad sen slutade jag på Sofieholms fsk!! Jobbar nu på en av de andra fsk på Lindeborg :)