18 september 2012

Lääängtar......

....till mycket hihi!

Idag slutade jag vid tretiden, hämtade Tindra direkt sen cyklade vi hem. Plockade litegrann här hemma. Hörde hur det gått för pojkarna i skolan och så...snackade med Petra, blev att vi gick hem där på en kopp kaffe. Tog med Fredriks beställningslista med kakor mm hihi! Blev en timme där sen hem igen. Jag cyklade och handlade middag sen. Vi käkade köttbullar och hemmalagad mos :) mums!

Snackade med min kära moster idag :) alltid skoj att snacka :)
Glömde listan hos Petra, så jag gick dit och skulle hämta den, då var Madeleine där :) snackade lite sen gick jag hem.
Tindra skulle borsta tänderna med Kenny, då tappade hon minsann en tand till hihi :)
Jag läste saga för henne innan hon la sig. Sen har jag diskat och så.
Nu har jag precis tittat på Hollywoodfruarna :)

Snart dax att sova ❤
God natt ❤

Inga kommentarer: