18 juni 2009

Då var det snart midsommar....

Idag var det sista arbetsdagen för denna veckan. =) Lämnade Tindra som vanligt på dagis...väckte pojkarna och sa hej då innan jag gick.
Idag har vi firat midsommar på jobbet, klätt midsommarstång, dansat kring den, ätit midsommarmat och jordgubbar till mellanmål =) Dagen har gått relativt fort, har varit ganska lite barn, var nog 6 för att vara exakt. =)

Hämtade Tindra direkt efter jobb, sen snabbt hem och lämnade henne. För att jag sen skulle till Marie och fixa naglarna =) Var snabbt inom buketten och köpte en liten blomma till henne för att hon är så go och underbar. Naglarna blev mycket bra som vanligt =) Köpte ny handkräm idag. Den e jättebra från professionails. Efteråt cyklade jag till malmborgs och handlade lite, sen hem och käkade.

Nu ska snart Tindra hoppa i säng och jag ska sätta mig i soffan med pojkarna =)

Kram kram

Inga kommentarer: