11 juni 2009

Skolavslutning

Ja, idag har det varit lite tårar...
Lämnade Tindra på dagis kl 9 idag...hade tagit ledigt från jobbet idag för att gå på pojkarnas skolavslutning.

Det var Fredriks sista skolavslutning på kulladalskolan....*snyft* Det var en jättefin avslutning. Det höll till i Idrottshallen. Körerna på skolan sjöng, rektorn talade osv. Sen fick alla 5:orna som slutade varsin nalle av skolan, som rektorn delade ut. Tog ganska mycket bilder idag.

Efter avslutningen gick vi tillbaka till klassrummet, där dom fick glass, tårta och saft. Rose-Marie *lärarinnan* fick blommor och present. När det var dax att gå var det kramkalas, vilket var ganska sorgligt. Har haft denna lärarinna i 5 år nu. Känns tråkigt att lämna...men livet går vidare på nästa skola =)

Sen skulle Fredrik och jag leta upp Christine för att ge henne en liten avskedspresent. Tyckte verkligen hon var värd det efter alla dessa år vi har fått äran att ha henne som hjälp. Hon har verkligen varit en pärla för Fredrik. Ser verkligen hur Fredrik gjort sina framsteg med hennes hjälp. Mina tårar kom när vi kramade varann...känns jättetråkigt att lämna henne. Hon blev glad för det hon fick =)

Efter allt på skolan var det dax att hämta Tindra igen....hade följe med pojkarna, Angelica och pappa. Sen cyklade jag och Tindra till mormor och morfar och fikade och hälsa på. Mormor ringde igår och frågade om vi ville komma en stund. Dom ville gratulera mig...=)
Vi hade en trevlig stund där. Var längesen vi var där hemma.

Ikväll har vi varit hos Janne och hälsat på...Jag fick en present av honom oxå. Fick pengar =) Blev jätteglad för det. Vi var även och käkade på Mc Donalds =) Fick jättefräcka glas till menyn.
Sen körde vi hem. La en trött Tindra, och nu hamnade jag här haha!

Men ska in och slänga mig på soffan med min älskling.

Hörs och ses! Kram kram

Inga kommentarer: