14 juni 2009

Firat födelsesdag...

Ja, kan ju börja med gårdagen lite. Igår var vi först hemma hos Janne en sväng och fikade lite. Trevligt som alltid. Senare på kvällen skulle mamma, pappa, Lotta och Bastian komma till oss på middag.

Jag fick presenter oxå...fick jättefina guldringar till öronen och en jättefin orkidé av mamma och pappa. Av syster och Bastian fick jag lite japanskt godis och ett väldigt sött sockerkar och en gräddkanna som står på en silverbricka. Har även fått lite kort och pengar. Framförallt den bästa presenten var ju Londonresan jag fick av min kära älskling. =) *tack älskling*

Vi käkade tacos med tillbehör....mycket gott! Blev jättemätta...sen blev det kaffe, likör och lite godis på det. =) Vi provade vårt nya spel till xboxen...*Lips* =) Tindra sjöng lite hehe! Mamma och pappa gick hem vid niotiden...men Lotta och Bastian stannade till typ halvett...=)

Var en mycket trevlig kväll med dom som vanligt...
När dom gått gick vi raka vägen in i sängen och somnade ganska fort...

Idag 14/6 som är min födelsedag har vi varit en sväng på Entré, käkade på Bk. =) Sen körde vi till min farmor och farfar. Fikade goda kakor och snackade lite. Var roligt att träffa dom, var ju nästan en hel månad sen sist. Fick present och blommor av dom =)

Jag har fått lite samtal idag oxå...pappa har ringt, mormor/morfar har ringt, farmor/farfar och Ann-Jeanette *fam. Möller* =) Så jag har verkligen blivit uppvaktad idag.

Nu ikväll var jag iväg med syster på Cheap Monday och handlade ett par mintgröna jeans. Jättesöta...dom hade fått nån VIP-biljett till deras rea. Så ville hon ha med mig...*tackar som frågade* =)

Nu ikväll kom även mina två sötnosar hem....=) Dom har ju härligt sommarlov nu..=)

Nu ska vi kolla lite tv...sen hoppa i sängen!

Kram kram

Inga kommentarer: