25 juni 2009

Sommar och sol

Dax för lite uppdatering kanske...=) Ja, snart har ju hela denna veckan gått, det börjar dra ihop sig till semester..=) Men det har ju verkligen blivit sommarväder ute, man kan knappt fatta det. Se hur länge det håller i sig. Haha!

I söndags var jag på bio med Markus och Fredrik. Vi såg Natt på museét 2. Den var jättebra. Först blev det Burger King, sen inne på bion blev det popcorn, godis och läsk. =)
Hela eftermiddagen gick åt till bio...=) Var jättemysigt att vara iväg med mina pojkar !
Lämnade dom till sin pappa vid halvsjutiden. Sen cyklade jag hem en runda till mormor och morfar. Mormor skulle få två blomskott av mig. =) Sen bjöd dom på fika, formfranska *ler*, kaffe och kaka! =) Lika gott som alltid. Sen satt vi och snackade lite bara...cyklade hem vid halvnio tiden den kvällen.

I måndags hände inget spec faktiskt....en lugn dag bara! Var en runda på mobilia med Kenny. Han skulle fixa passfoto. Sen blev det en runda inom Stadium. Hittade en snygg hoodtröja och ett linne jag köpte. =)

I Tisdags åkte min älskling till Sthlm, för att göra fystester inför polishögskolan. Han skulle sova på hotell. Han kom bort till mitt jobb och sa hej då till mig =) Blev jag glad att han gjorde. Sen hade han 6 timmars bilresa framför sig.
Det var sååååå himla tomt utan honom där hemma sen på kvällen och natten. =(
I onsdags så var det dax för hans tester....jag tänkte på honom hela tiden och hoppades på att han skulle klara dom.

När jag hade lunchrast hade han ringt typ 6 ggr. Han ville så klart berätta hur det hade gått.
Han var hemma vid halvnio på kvällen sen. Var underbart att kramas då, saknade honom så. Tindra saknade oxå honom.

Idag, torsdag har jag varit hemma från jobbet. Hade ont i magen igårkväll, och imorse. Har haft det till och från hela dagen. Men vi har haft lite magsjuka barn på dagis, så det är ju inte så konstigt att man fått det. Men det går väl över antar jag.

Kenny har nästan precis kommit hem från jobbet. Vi har ätit lasagne, jag och Tindra. Var ju tvungen att äta lite, även om jag inte var sugen alls.

Ikväll ska vi bara ta det lugnt. =)

Kram kram

Inga kommentarer: