01 juli 2010

Allsång i parken!

Idag började jag inte förrän 08.30, trodde det skulle vara skönt men icke! Var nästan jobbigare att börja sent...kändes riktigt konstigt! Är ju van vid att gå upp tidigt. Fick nästan stressa till Tindras dagis haha =)

Dagen har gått ganska fort...var inte så många barn efter kl 16! Jag cyklade direkt till pildammsparken och satte mig. Hade sallad med mig =) Sen kom en kompis till mig dit och gjorde mig sällskap =) Riktigt skoj och trevligt var det =) Blev lite öl som han bjöd på! Hade en mycket trevlig kväll i parken. *tack*

Nu sitter jag här i soffan och funderar på om jag skulle duscha hihi...borde kanske det, men orkar inte egentligen! Ska iallafall käka lite jordgubbar med grädde snart! Sen blir det väl duschen och sen sängen.
Imorrn är det fredag jiiiiippi =)

Nä, nu orkar jag inte skriva mer. Kram kram!

Inga kommentarer: