17 juli 2010

Helgen....

Igår *fredag* blev det frukost på balkongen. Petra och Julia kom hit =) Satt på balkongen och snackade..
Sms:ade med syrran...dom skulle till Cronholms hus och vara där lite. Så jag och alla tre barn hängde med dit och badade och hade en trevlig eftermiddag. Ungarna var i nästan hela tiden vi var där. =) *tack för en trevlig dag*

På kvällen hände inte så mycket. Käkade stekt kycklingfilé med ris och tzatsiki...och sallad! Mycket gott!

Idag *lördag* var det ju inte så jätteroligt väder =/ Pojkarna skulle med Lotta och Bastian idag till museét. Dom hade snackat om det för en tid sen. Så blev det idag. Pojkarna cyklade dit vid halv tolv tiden...
Jag och Kenny körde bara ut en snabb runda på Ikea, blev bara lite ljus och förvaring till lådor =) En snabb tur till mobilia oxå. Där handlade jag lite tröjor till pojkarna och ett linne till Tindra. Sen blev det en snabb tur till Janne på en kopp kaffe =)
På hemvägen körde vi inom Lamare och handlade pizza med oss hem. Markus och Fredrik åt pizza med räkor på...vitlökssås till det hihi =) Jag och Tindra åt vesuvio. Kenny var inte alls sugen på pizza idag. Mätt blev man minsann! Nu ikväll satt barnen på balkongen och hade mysigt...åt lite godis och lyssnade på musik.

Nu sover Tindra och pojkarna ser på film. Jag tittar med ett halvt öga på Brokeback Mountain. Har sett den innan men den är jättebra =)

Imorrn hoppas vi på solen..tänkte cykla till stranden allihopa =) Men vi ser när vi vaknar vad som sker =)

Kram och godnatt!

Inga kommentarer: