22 juli 2010

En helt vanlig dag =)

Ja...det har det varit! Vaknade vid tiotiden...låg en stund innan vi gick upp! Var seeeegt att gå upp idag haha! Gav Tindra frukost. Jag fick nästan tvinga mig i frukosten, var inte alls hungrig. Så jag käkade bara lite jordgubbskräm med mjölk.

Lite senare..vid halv ett så blev det en tur till mobilia och en liten tur i stan. Kenny skulle kolla efter skor. Men ingen lycka idag inte =/ Vi handlade på coop på vägen hem. Lagade mat direkt när vi kom hem. Jag och Kenny åt nachostallrik med färska jalapenos =) Tindra åt en ost/skinkpaj och keso =) Mätta och belåtna blev det en liten vilostund i sängen hihi! Skööööönt!

Sen blev det bestämt att vi skulle hem till syrran. Vi köpte jordgubbar och grädde med oss. Fikade på det när vi kom dit. Hon visade lite saker dom hade köpt i Italien! *fina saker* Vi drack lite goood päroncider. Sen gjorde Lotta goda små smördegsplattor med parmesanost =) Det var sjukt goda iallafall. Fick lite likör till det =)
Sen satt vi bara och snackade och hade trevligt. Sen gick vi ner i deras lilla *grönsaksland* eller vad man ska säga. Där är lite av varje. Nu var där smultron, smulgubbar, krusbär mm. Sen var det dax att bege sig. Lotta hängde med mig till pildammsparken. Tindra och Kenny cyklade hem.

Hade en mycket trevlig kväll med syster =) *tack tack*

Nu ska jag göra absolut ingenting =) Kram kram!

Inga kommentarer: