15 juli 2010

Lite om veckan!

I måndags hände nog inget spec...kommer inte ihåg haha ! =)
I tisdags hade vi en heldag i Kristiansdag...jag, Markus, Fredrik och mamma =) Där var ju de här *Kristianstadsdagarna* Var en hel del butiker som ställt ut och en massa försäljning! Vi tog tåget från Centralen dit. När vi kom dit blev det en fika först...inne på Subway =) Mycket gott som alltid. Sen gick vi runt på att alla gator och tittade. Väldigt trevligt! Vi var inne på ett muséum oxå och tittade. Gick runt ett antal timmar där. Jaghandlade jättefina blommor på ett torg. En fuchsia, en pelargon och en kruka med rosmarin! Pojkarna åt och drack lite saker längs gatorna...munkar, slush, lakritsremmar mm. På eftermiddagen blev jag och mamma kaffesugna. Så det blev fika inne på Café Duvander. Kaffe och chokladboll för min del. Pojkarna tog vars en tårtbit och läsk. =) Väldigt mysigt ställe!

Vi tog tåget hem vid 16.30-tiden. Väl inne på Centralen så var vi hungriga, så det blev Burger King hihi! Sen tog vi bussen hem till mamma. Pojkarna hade sina cyklar där. Så dom cyklade hem sen, och jag åkte.
Kenny hade varit och hämtat Tindra hos Janne...dom hade käkat middag där oxå!

Tack för en mycket trevlig dag mamma och pojkarna =)

Igår (onsdag) var vi bara hemma...eller ja, vi satt ute på gräset. Pojkarna spelade boll och Tindra oxå. Hade lite dricka med oss bara...och kaffe =) Petra kom bort med Julia en stund! Tog en kaffe med oss =) och barnen lekte lite.
På kvällen efter maten så cyklade jag och Markus ner till Ribban och la oss ute på bryggan..vi tog några dopp i havet. Riktigt härligt...
Sen blev det vars en goood glass, satt i gräset och åt den =)
Cyklade inom Malmborgs Erikslust på hemvägen och handlade lite smått och gott! Sen bara hem...mötte Peter vid cyklarna, stod och snackade i 45 min haha! Trevligt att snacka lite!

Återkommer senare!

Inga kommentarer: