27 maj 2011

Äntligen fredag =)

Mmmmm, då var fredagen kommen =) Veckan har gått fort tycker jag, har varit hemma med Tindra hela veckan. =/ Vilket skit med denna hostan =( Hoppas det går över snart. Min är oxå kvar, vill inte försvinna riktigt.

Har haft lite besök i veckan haha...Markus och Fredrik har varit här några dagar efter skolan och hämtat saker =) alltid trevligt! Syrran kom och hälsade på en dag. =)
Annars har det liksom inte hänt så mycket denna veckan.

Idag tänkte jag cykla bort till coop och handla lite gott till kvällen. =) Tanken var ju oxå att jag skulle gå ut med några arbetskamrater på Lilla Torg ikväll, får se om jag orkar. hihi!
Imorrn *lördag* ska vi nog upp till stan och handla present till Petra som fyller år på söndag =) Har en liten idé om vad jag ska köpa men vi får se =) Sen är jag sugen på att äta frukost ute lördag eller söndag. Det är så gott och trevligt att göra det ibland. Sist vi gjorde det var vi på Systrar & Bröder....var sjukt gott =) Då var vi iväg med Lotta och Bastian och käkade.

Just nu sitter jag och äter lite mackor och dricker oboy, som är väldigt gott! Tindra har ätit yoghurt till frukost.
Tänkte att jag skulle ta undan lite tvätt oxå och tvätta en maskin till...likabra!
Ser nu att det börjar regna, och vi som skulle cykla till coop. Då får vi vänta en stund till. Och det kommer inte lite heller. =/

Nä, nu ska jag in och duscha tänkte jag. Hej svejs!

Inga kommentarer: