12 maj 2011

Hänt i veckan!

Ja, då har veckan snart nått sitt slut....äntligen!!!
Vilken tuff vecka det varit på jobbet....inskolningar med mera! Ojojoj vad man är slut i knoppen!
Ser fredagskvällen framför mig....kommer definitivt somna tidigt haha!

Vad har annars hänt i veckan då....jo, det vanliga haha!

Idag körde min söta pappa mig till Net on Net...Fredrik var oxå med oss =) Tack söta pappa =)Kenny har fått punktering på sin bil, ett däck =( Men det får han fixa när han är helt frisk igen! han har varit hemma i snart 2 hela veckor =/ Men han är dock piggare iallafall =)
Är världens lyckligaste känner jag verkligen....kan inte hitta en bättre man =) Och har världens underbaraste barn =) har varit en toppenvecka med min älskade Kenny och barnen =)

Vi käkade lasagne när jag och Fredrik kom hem...mycket gott! Sen blir det nooog lite goda smultronkex =) Mums! Först en dusch sen soffan! Sen givetvis BB =)

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen =)

Kram kram

Inga kommentarer: