07 maj 2011

Underbara helg =)

Denna helgen har varit efterlängtad....är en behövlig helg! Har varit sååå trött hela veckan =/
Igår *fredag* blev det bara slapp hemma med familjen. Vi lagade kassler på risbädd. Gjorde tomatskivor med rödlök, olivolja och vinäger, sallad med den goda *dressingen* och gurka =) Jag och alla 3 barnen satt på balkongen och åt och hade mysigt. Kenny låg i sängen och halvsov. Han är sjuk, har varit ända sedan i söndags =/ Tycker så synd om min älskling.
Senare på kvällen blev det bara soffan och tv =)

Idag *lördag* vaknade jag vid nio-tiden. Snackade lite med Petra, och bestämde att vi skulle dricka en kopp kaffe. =) Kenny var iväg på Vårdcentralen idag och fick penicillin...hoppas hoppas det hjälper =) Älskar min Kenny!
Markus var iväg med sitt lag och spelade bowling sen iväg till en kompis =) Fredrik cyklade hem till mamma och pappa, dom skulle hem till Lotta sen och hälsa på. Sen skulle han sova hos mamma och pappa, som dom bestämt sedan en tid tillbaka. =)
Senare cyklade jag till mobilia/malmborgs och handlade lite. Idag käkade vi goda äggmackor =) mmm vad gott!
Var ute med Tindra innan oxå, så hon kom ut lite =) Vi var på lekplats, sen sparkade hon lite med sparkcykel. Hon älskar att vara ute!

Nu kollar vi på *Kvällen är din* Ett jättebra program. Senare ska vi se Snabba Cash...som Kenny spelade in.
Imorrn är det dax för kalas på eftermiddagen. Julia ska ha kalas =) Senare är det ju match, Mff spelar borta...Heja Di Blåe!

Nä, nu ska jag göra nåt annat hihi!
Kram kram

Inga kommentarer: