25 maj 2011

Mycket att se fram emot =)

....visst har jag mycket att se fram emot nu =) Fick precis reda på att jag fick ledigt den 3/6 oxå *klämdagen* =) Blev sååå glad! Sen har jag ledigt den 8/6 oxå, då ska jag följa med på Markus klassresa till Kph *Tivoli* det ska bli skoj. Sen är jag ledig den 17/6 oxå, på skolavslutningen =)

Är hemma med Tindra fortfarande =/ Vilken natt hon har haft....inte många timmars sömn! Hon hostar sååå mycket. Och jag likaså =( Köpte hostdämpande till henne igår, så får vi se om det hjälper. Jag tar av samma som Kenny hade, en aning starkare.
Nu ligger Tindra och tittar på tv och jag satte mig här och skulle fixa en grej =) Snart ska jag nog äta lite frukost kanske. Tindra äter lite risifrutti, hon har ingen direkt aptit nu =/

Måste ju bara kräka av mig om matchen igår....Vilken stor besvikelse och bitterhet för Malmö och alla runtomkring. =/ Förstår inte varför sånna människor överhuvudtaget går dit....inte för fotbollens skull iallafall =(

Nä, ett glas oboý och en macka till det blir det nu =)

Inga kommentarer: