22 maj 2011

Sweden International Tatto 2011

Då får man väl försöka blogga lite hihi..var ju ett tag sen!

Börjar med fredagen...Slutade tidigt i fredags, cyklade och hämtade Tindra sen hem. La mig direkt när jag kom hem. Kände mig hängig och febrig. Sov lite =) Sen var Markus och Tindra så gulliga att dom fixade mackor till mig. =) Sov nog igenom fredagen tyvärr. Har oxå fått en sån hemsk hosta =/
På lördagen när jag vaknade kände jag mig likadan tyvärr, men tog en ipren och piggnade till. Cyklade med Markus bort till sin pappa, dom skulle iväg med Markus kompis mfl. Sen cykalde jag, Kenny och Tindra vidare mot Lotta och Bastian. Där skulle Kenny borra och fixa lite med det elektriska till dom. När grabbarna fixade det cyklade vi andra upp till stan. Började på Möllan, *Kaffebar* och drack en jättegod cappe =) Tindra åt en glass. Sen vidare mot Gustav Adolfs Torg där vi parkerade cyklarna. Sen blev det Gina Tricot, jag köpte vita halva leggings. Sen blev det in på Peter Beier. Lotta skuklle handla choklad. Vi fick smakprov därinne, underbart gooood vit choklad. Man får alltid smaka när man handlar där =) Sen bar det av hemåt till Lotta igen. Där blev det presskaffe, hembakade muffins och vaniljknutor...såååå gott =)
Vid halv fyra cyklade vi hem och gjorde vid oss för att senare ta oss till Janne. Han skulle passa Tindra när vi var på Sweden International Tattoo =) Blev Mc Donalds till mat hos Janne. Sen tog vi citytunneln till Hyllie och mötte upp mamma och pappa. Sen började det...vilket var helt fantastiskt. Sååå pampigt med alla dessa orkestrar. Är väldigt glad att vi gick dit med mamma och pappa. Så tack så jättemycket för en mycket trevlig kväll söta mamma och pappa =) Det gör vi om 2013 eller hur mamma? hihi! Det varade från 19.30-22.45, en lång kväll som tyvärr gick fort. Hämtade Tindra efter föreställningen. Var hemma strax innan 00.00 =)
Blev sängen direkt för Tindra. Vi kollade lite tv innan vi släckte.

Idag söndag gick vi upp vid 9-tiden. Tog en dusch och gjorde vid oss lite. Kl 10 kom mormor och morfar på lite fika. Vi satt på balkongen och fikade Var riktigt trevligt att träffa dom. =) Kenny hade varit iväg och köpt nybakade bullar och jag hade köpt gott pålägg dagen innan =)
Mormor lekte ju lite med Tindra oxå hihi...spelade spel i hennes rum. Morfar och Kenny satt och snackade bilar och fotboll =) Och lite annat! Dom cyklade h em vid 12-tiden. Sen la vi oss i soffan ett slag. Tindra kollade tv, jag och Kenny somnade till. Känner mig fortfarande lite hängig och mycket hostig =/ Orkar inte med hostan! Bläää =/

Nu är Kenny och Tindra iväg och handlar på coop...ser och hör att det åskar nu, hoppas dom hinner hem innan regnet kommer. =)

Nu ska jag lägga mig lite och titta på tv....


En bild från gårdagen!

Inga kommentarer: