08 augusti 2012

Det börja närma sig.....

.....slutet på den underbara semestern =/ Men ska jobba en vecka på Sofieholm sen är jag ledig halva vecka 34 oxå hihi =) Blir en liten mjukstart, vilket är skönt! Sen den 23:e aug börjar jag på nytt jobb, eller gamla hihi =) Ska tillbaka till min gamla fsk och jobba igen. Vilket jag är jätteglad över. ♡

Jaha...vad har vi hittat på idag då? Ja, inte mycket haha! Är så skönt att bara vara...känns som om vi tittar väldigt mycket på OS =) Det e himla skoj bara.
Har tvättat undan allt i tvättkorgen idag minsann, vilket aldrig händer annars hihi! Där är alltid något på botten av den annars. Men det kommer ju nytt ikväll när man tar av sig och ska lägga sig hihi. Då tvättar vi det imorrn direkt. Är så sjukt glad över maskinen, hade inte klarat det utan. Kan tvätta precis när man vill =)

Pratade en stund med mormor igår, skulle bara höra hur det var =) Alltid trevligt att snacka =)
Idag ringde jag farmor och pratade lite =) Måste ju höra hur det är med sina kära mor & farföräldrar. =)

Ikväll efter maten tog jag en tur till mobilia och tittade....blev även en tur på malmborgs. Var ju tvungen att handla kaffe hihi. och lite annat smått och gott.

Nu kollar vi på handbollen mellan Sverige-Danmark =) Sen blir det friidrott !

Kram kram ♡



Inga kommentarer: