07 augusti 2012

Regn, sol, regn, sol.....

.....vädret hade lite svårt att bestämma sig idag!
Efter frukost vid halv tolv idag cyklade Markus hem till en kompis. Han skulle övernatta där! Jag gick hem till Petra på en kopp kaffe. Stannade nån timme, sen gick jag hem och plockade lite. Jag och Tindra gick iväg och postade ett kort till Fredrik ❤
Lite senare skickade Petra och fråga om vi bjöd på kaffe hihi! Så hon, Anton och Linus kom hit. Tindra och Anton byggde lego i hennes rum. :) efter kaffet tog jag och Tindra en promenad med dom till Coop och handlade mat och lite annat. Sen hem och lagade mat, blev Mor Kanins köttfärsröra med ris och sallad. Mums!! Sen har vi inte gjort mycket mer. Tittade givetvis på allsång på Skansen :) lika bra som vanligt! ❤

Idag kom äntligen min personliga kalender :) åhhhh vad nöjd jag är med den! Detta året blev det helt andra färger än vad jag hade förra året hihi :)

Kram kram

Inga kommentarer: