06 augusti 2012

Texas LongHorn ♡

Idag vaknade jag vid 9 snåret...gick dock inte upp direkt hihi! När jag väl gick upp blev det bara en skål med yoghurt. Gjorde vid oss allihopa. Hade tänkt cykla upp i stan, men det ändrades ganska snabbt när vi såg att det öste ner. Så det fick bli bilen =)
Körde upp i stan och parkerade hos Janne. Promenerade därifrån till Texas Longhorn där vi skulle luncha idag med syrran och Bastian. Vi gick in och beställde. Det blev ryggbiff med pommes och majskolv. Och lemonad att dricka. Givetvis steakhousesås och en jättegod Jalapenoketchup till. Den ska vi köpa nästa gång vi går förbi. Såsen har vi redan himma. =)
Markus och Fredrik ville dock inte med idag, vilket var synd =/ 

Efter luchen blev det lite affärer. Sen körde vi inom coop och handlade mat till kvällen. När vi kom hem hade Markus kommit =) Var jättehärligt att se honom. Blev lite kramkalas ♡ Och gissa om Tindra blev glad, hon sprang och kramade honom. =)


Petra ringde mig när vi hade kommit hem. Då var dom hemma från sin semester. =) Hon frågade om vi skulle ta en kopp kaffe. Och det ville jag absolut. Blev vid 16-tiden...stannade två timmar och snackade. Vi hade ju en hel vecka att ta igen hihi =) 


Sen blev det till att gå hem och sätta in lasagnen i ugnen, men det hade Kenny redan fixat. Den var nästan klar när jag kom hem. Så vi käkade alla fyra. Sen fick jag ett ryck i köket, ändrade om och städade lite. =)


Nu har både jag och Tindra duschat. Sitter i soffan och kollar på OS =)


Kram kram


Inga kommentarer: