20 augusti 2012

Helgen!

Har ju inte bloggat på några dagar! Fredagen efter jobb blev det festivalen :) blev käk däruppe sen en sväng in hos Janne! Både jag, Fredrik & Kenny käkade från Louisiana :) sjukt gott!!
Lördagen bestod av kalasande hihi Fredrik har ju som sagt fyllt 15 år.
Det bjöds på skinksallad och vitlöksbröd. Sen kakor och tårta på set. Till sist godis :) Fredrik var nöjd när kvällen var slut.
Senare på kvällen körde Kenny mig hem till Jessica, där var även Jon & Alexandra :) blev lite drickbart och snack :) sen bussen in mot stan och hem till Jon. Sen åkte vi upp till festivalen och lyssnade på Deportees som var väldigt bra. Sen var Kenny så gullig och hämtade mig vid 01.30 typ ❤ var en mycket trevlig lördag. :)

Söndagen bestämde vi oss för att gå upp i stan, det var föreningarnas dag på festivalen. Malmöskyttarna skulle stå där och även Malmö Budoklubb där Kenny tränar :) sen blev det även käk däruppe hihi :) efteråt gick vi inom Janne en stund. Där blev det lite kaffe och snack.
Sen cyklade vi him, Markus kom :) nu var hela familjen samlad igen ❤

Idag "måndag" var det dax för skolan ju. 7:an & 9:an för pojkarna och förskoleklass för Tindra. Guuuud vad som e stora!!

Efter skolan åkte jag och Tindra hem till Petra på kaffe. Snackade lite och få :) sen när Fredrik kom åkte vi upp och mötte Lotta för en runda på stan! Blev munkar för barnen och fogarollikaffe för mig och syrran :) gick där nog i två timmar. :) inom Janne, vi var törstiga hihi blev drickbart och litta choklad :) till barnen alltså :) hihi!
Sen hem och duschade direkt, för fy vad svettigt det har varit idag :/ sen cyklade jag och Fredrik och handlade mat. Markus var iväg och tränade :)
Idag blev det bara korv och makaroner :) vilket är supergott ibland.

Ikväll har det blivit soffan och tv :) halv åtta hos mig, Färjan och Dallas ❤

Kram ❤

Inga kommentarer: