22 augusti 2012

Frukost hos....

....mormor & morfar :)
När jag lämnat Tindra i skolan cyklade jag i ösregnet hem till mormor & morfar. Blev frukost när jag kom dit! Kom dit strax efter halv nio. Det dukades fram fil, mackor, gott pålägg och juice :) satt nästan en timme vid frukostbordet!
Sen cyklade mormor iväg, morfar och jag satte oss i vardagsrummet. Han demonstrerade deras nya tv :) den var riktigt snygg :)
Mormor kom tillbaka halv elva. Vi fortsatte att snacka en massa. Mormor sa att det är så roligt när man kommer till * di gamle* hihi! Och jag tycker det är skoj att hälsa på ❤ vid kvart i tolv blev det franskbröd med räksallad och kaffe :) och en bit rulltårta :) jättegott!
Mormor & jag cyklade en bit tillsammans, hon skulle till mobilia och jag till skolan. Var en jättetrevlig förmiddag hos mormor & morfar ❤ Fick mina söta Höganäskrus med mig hem! Är så glad för dom!

Efter skolan blev det en kopp med Petra :) sen hem, sen kom pojkarna hem från skolan :) Markus hade lite matteläxa idag som han gjorde! :) Fredrik och Markus hade även sina träningar idag. När dom var och tränade handlade jag på Coop. Idag blev det schnitzel, barbecuepommes och bearnaisesås plus lite sallad :)

Nu ikväll har jag legat i soffan och tittat på halv åtta hos mig :) bara slappat och tagit det lugnt! Fick en god cappe av min älskling ❤
Nu kollar jag på Dallas, sen flyttar jag in i sängen och ska se Miranda :)

Kram kram



Inga kommentarer: