04 augusti 2012

Hos Janne...


.....på kaffe idag!
Idag gjorde vi inte många knop på förmiddagen hihi....eller ja, städade lite men inte alltför mycket. Kenny fick ett ryck och städa kylen lite....
Jag pratade med Petra idag, vi ringdes vid =) Det var riktigt skoj att snacka. Har ju inte haft nåt kafferep på en hel vecka...haha! 
Lite senare på eftermiddagen körde vi hem till Janne en stund. Tindra ville leka med farfar ju hihi! Jag och Kenny gick iväg en runda och kollade i stan. Köpte kort till Fredrik som jag tänkte skicka när han fyller år i nästa vecka. =) Kenny köpte batterier. Roligare än så blev det inte. =)
Efter Janne körde vi till Lamare och köpte pizza med oss hem och käkade. Sen blev det soffan och tittade på * Var e Zlatan * Den e sjukt skojig!

Nu är det snart dax att hoppa i sängen. Ögonen börjar rulla lite.

Hittade detta hjärta ♡ tack var en tjej vars blogg jag läser, så tack så mycket! ♡

Kramar ❀

1 kommentar:

Hanna sa...

Nemas problemas, va bra att du hittade det, trots min något luddiga beskrivning ;)