14 oktober 2010

Blääää!

Idag var det torsdag och snart dax för en underbar helg.

Igår var syrran och hennes man hemma hos oss och fikade och drack cappe =) Lotta hade bakat minimuffins som var jättegoda och söta hihi =) Jag hade gjort en sockerkaka oxå..så det blev gott till älsklingens goda cappuccino =)
Lotta lockade mitt hår..blev superfint. Lockarna höll tills idag, så jag var lockig på jobbet =) Det blev lite data/tv när Tindra lagt sig. Blev att hon var uppe en stund extra eftersom hon ville väldigt gärna leka med Lotta. =) Sen hamnade vi i soffan och kollade youtubeklipp och annat. *skoj* Dom cyklade hem vid 23-tiden. Hade en mycket trevlig kväll....*som alltid med dom*

På lördag är det dax för kalas hemma hos Lotta och Bastian, ska bli skoj. Har ju köpt presenter till dom hihi =) Markus och Fredrik ska oxå dit....=)

Nu ligger jag i soffan och myser...har läst en ny bok för Tindra. Jag fryser lite...har känt mig lite halvdassig på jobbet idag =/ Vill ha helg nu så man kan vila.

Ska snart iväg igen till jobbet, dax för föräldramöte där. Hoppas det går fort =) Så man kommer hem till sin sköna soffa igen och bara kan slappa. =)

Kram och adjök!

1 kommentar:

Lottis sa...

Du får inte bli sjuk nu när det snart är kalas och allt =P Krya på dig! Kram