17 oktober 2010

Lite lördag och lite söndag!

Kan ju börja med att säga *Grattis Lotta på din födelsedag* =)

Börjar lite med gårdagen.
Då var vi på kalas hos syrran och hennes man =) Dom hade kalas ihopa. Det bjöds på jättegoda hembakade kakor och tårta. Och gott Presskaffe till det. =) Sen blev det även frukt, godis och chips. Dom *vanliga* var på plats. Mamma/pappa, farmor/farfar, mormor/morfar och vi =) Markus och Fredrik kom oxå med, vi hämtade upp dom hemma hos sin pappa =)
Var ett mycket trevligt kalas med gott att äta och dricka och ett trevligt sällskap. Vi stannade kvar nån timme efter de andra hade gått. Vi fick vars en cappe och lite kakor till hihi =) alltid trevlig hemma hos syrran =)
Vi följde Markus och Fredrik hem igen sen när vi cyklade hem. Sen var det bara vidare hem. Tindra la sig nästan direkt när vi kom hem. Hon var trött. Jag planterade mina blad jag fick av syrran. *Saint Paula* =) Hoppas det blir nåt av dom.
Sen blev det soffläge och lite gott.

Idag *söndag* gick vi upp strax efter tio. Åt lite frukost. Sen diskade jag lite och plockade lite här och där. Tvättade en maskin tvätt oxå. Sen gjorde jag vid mig och cyklade till malmborgs och handlade mat och så till ikväll. Handlade baguetter med mig hem och nytt gott pålägg. Det fikade vi på när jag kom hem. Sen skulle jag bort till Kulladal kl 13.30 och titta när Markus spelade match =) Som tyvärr inte blev nån vinst idag. Men guuud vad dom spelade bra. =) Lotta och Bastian var oxå där och pappa =) Fredrik hjälpte till i cafeterian idag.

Nu blir det snart lite matlagning. Blir pasta med ost/baconsås =)

Skriver lite till senare!

Inga kommentarer: