09 oktober 2010

Dåsigt...

Ja...det har varit en seg/dåsig dag....slö helt enkelt!
Var borta en sväng hos Petra på kaffe. Hon skulle låna ett par öronhänge och ett linne. =) Stannade nån timme...barnen lekte!
När vi kom hem la jag mig lite i sängen och spelade på min lur....blev så trött! Sen vid kvart i fyra cyklade jag och Markus bort till coop och mötte upp Fredrik för att sen gå in och handla mat och annat =) Blev ju klart lite godis till barnen oxå. Markus tog lösgodis, Fredrik tog gott & blandat och jag tog lite blandat godis.
När vi kom hem började jag med maten till oss. Blev spaghetti och köttfärssås. Markus ville han pastahjul till och det fick han =)

Efter maten diskade jag undan allt...sen fortsatte rycket inne i sovrummet haha. Renbäddade och dammsugade sovrummet. Imorrn ska jag ta barnens rum. Så är det gjort liksom.

Nu sitter jag och dricker en god islatte som min älskling har gjort =)

Kram och adjök!

Inga kommentarer: