09 oktober 2010

Helg!

Igår slutade jag tidigt, vilket var jätteskönt. Hämtade Tindra sen gick vi och handlade lite på coop. Sen bar det hemåt. Gick en snabb sväng till Petra på kaffe. Sen hem igen...
Fredrik skulle cykla hem till Lotta och Bastian och spela pingis ikväll, blev även middag och övernattning där. Markus hade sin träning i vanlig ordning. Jag skulle hem till en arbetskollega på tacokväll. Vi blev 8 st...var en jättetrevlig kväll med mycket skratt och trevligheter =) Vi spelade spel och hade skoj. Åt och drack gott. En mycket trevlig kväll med andra ord. Kvällen slutade iallafall vid 01-tiden.
Jag gick och la mig direkt när jag kom hem....vaknade idag kl 8 ungefär när Tindra kom in till oss. Hon tittade på tv i sovrummet lite. Sen hörde hon Markus och gick upp och åt med honom. Dom var hungriga.

Idag måste jag iväg och fixa en sak eller två hihi =)

Adjöken sålänge!

Inga kommentarer: