24 oktober 2010

Seg söndag!

Lite Lördag:
Igår hände inte så mycket på dagen. Låg mestadels i sängen och tittade på tv. =) Lämnade Markus till Lotta och Bastian, han skulle sova över där. Blev en snabb fika och lite prat innan jag cyklade hem igen. Till middag denna dag blev det lövtunna kottletter, rostad potatis med chili och rosmarin och himmalagad sås =) Potatisen blev supergoda. Rostade dom i ugnen med chilikrydda, färsk rosmarin, flingsalt och olja. *tack för receptet syster*

Idag är det verkligen en seeeeg dag. Känner mig lite dassig/hängig och har huvudvärk =/ Har legat i sängen större delen av dagen som gått.
Tog ett varmt bad innan och tog på mig lite kläder. Ska möta upp Markus senare.

Sen blir det inte mer på denna fronten. Får se vad det blir för middag ikväll. Vet inte vad det kan tänkas bli. =)

Det blev korv stroganoff med ris. Var gott, men kände mig inte så hungrig. Har känt mig hängig hela dagen. =( Ska snart lägga mig i sängen med min älskling och bara hålla om varandra och mysa. Hoppas att man känner sig bättre imorrn.

Inga kommentarer: