06 oktober 2010

Herregud!

Jaha...då var det onsdag! Idag har jag varit iväg med Fredrik på skyttet =) Han gjorde mycket bra ifrån sig idag. 384 blev det idag hihi =) Sen var vi hemma hos pappa och hämtade en dator och en skrivare som pojkarna fick av dom.

När vi kom hem hade Kenny gjort mat =) Nachos med goood stark färsk jalapeno. Fredrik gillar minsann den maträtten skarpt =) Starkt och gott!
Jag skulle egentligen gått på Tupperware-party idag men kl banade iväg så jag hann tyvärr inte. =/ Får bli en annan gång.
Nu sover Tindra sen nån timme tillbaka och pojkarna ska strax sova. Imorrn har vi planeringsdag, alltså stängt på jobbet. Vi ska på en föreläsning på Malmö Högskola, sen vidare till jobbet igen för att arbeta med informationen vi lyssnat på. Blir förhoppningsvis intressant.

Sen händer inte mer den dagen....skönt!

Fredagkväll ska jag iväg med arbetskamrater. *Tacokväll* ska bli riktigt skoj. Först ska vi vara hemma hos en arbetskollega och laga mat tillsammans. Äta, dricka och ha det trevligt. Sen vet man inte vad kvällen har att erbjuda...kanske blir utgång, vem vet hihi =)
Lördagen är lugn...inget som händer. Söndag är det kalasdax hos mamma och pappa =) Ska bli skoj att träffas allihopa. =)

Nu tittar jag och Markus på Välkommen åter =) Ganska roligt.

Kram och puss!

Inga kommentarer: