04 november 2010

3:e dagen hemma =/

Idag var jag iväg på vårdcentralen med Tindra...skulle kolla hennes hals. Hon hade nån form av halsinfektion och fick medicin. Hon var jätteduktig på Vc. Dom tog *stick i fingret*, halsprov och temp. =)
Var och hämtade ut medicinen på apoteket sen handlade vi på Ica =) Sen cyklade vi hem och åt lite sen frukost =)
Nu hamnade jag här som vanligt hihi! Ska snart koka mig lite kaffe, blev sjukt sugen på kaffe nu =)
Markus och Fredrik ska cykla hem en sväng och hälsa på sin farmor. Jag ska hänga upp min maskin tvätt som strax är klar. Och vika det andra sen igår.
Ikväll ska jag, Fredrik, Markus och pappa till Big bowl med Malmöskyttarna. Det ska bowlas lite hihi
Det var en mycket trevlig kväll på Big Bowl =) Dom hade skoj vilket var huvudsaken ju =) *tack pappa för att du är så snäll* Kommer bild från ikväll oxå så småningom =)

Sen imorrn är det äntligen fredag och *fredagsmyyyys*



Här har Tindra precis fått *stick i fingret*

Inne på Big Bowl!

Fredrik är redo att rulla iväg sitt klot =)
Dom otroligt snygga bowlingskorna hihi
Det var allt för idag =)

Inga kommentarer: