02 november 2010

Hemma =/

Jaha...då var man hemma idag. Tindra fick feber igårkväll =/ Hon är ganska förkyld oxå....så anade nästan att det skulle bli nåt. Hon var lite gnällig/hängig när vi kom hem från dagis igår. Hon åt inte så mycket, har ont i halsen =/ Men hoppas snart hon är frisk =)

Nu har jag precis ätit lite....barnen ligger och ser på tv =) Pojkarna har ju loooov hihi! Skönt minsann. Fredrik ska cykla iväg till sin gammelmormor/gammelmorfar kl 11. Han tycker om att vara där ibland. =) Och dom tycker det är roligt när barnbarnsbarnen kommer och hälsar på =)

Jag ska väl försöka plocka undan lite idag när man ändå är hemma haha!

Nä, nu ska jag slänga in lite tvätt i maskinen. Har hängt upp två maskiner idag. Skönt att få undan lite när man har tid och ork. Har städat köket oxå =)

Nu ikväll har vi ätit fläskpannkaka och rivna morötter =) Var mycket gott! Fredrik fick mat hos Britt och Åke....Kalops hade han blivit serverad. Gissa om Fredrik blev glad =)
Sen var det dax för skytte. Kenny och Fredrik körde iväg. Jag var hemma med sjuklingen och Markus. Det gick bra idag för Fredrik. 389 poäng idag =)

Ikväll är det dax för husfruarna och Cougar Town =) Ska vara bänkad framför tv:n då.

Nä, ska jag göra annat =) Kram och Adjök!

1 kommentar:

Lottis sa...

Hälsa Tindra att hon får krya på sig! Kram /Moster Lotta