21 november 2010

En trevlig söndag!

Idag bar det av till Åkarp för att se Markus spela match =) Som tyvärr blev en förlust! Men guuuud vad dom spelade bra idag =) Riktigt skoj idag! Efter matchen cyklade jag till mobilia. Skulle handla en mascara och ett par strumpbyxor. Sen skulle jag även in på malmborgs och handla ett franskbröd. Markus cyklade hem till Kenny och Tindra. Han var trött och sliten efter matchen. Jag ringde mamma när jag kom till mobilia, då var hon oxå där hihi! Så vi gick in på malmborgs och handlade en baguette och lite pålägg. Sen skulle hon in på malmströms/Camilla och visa mig en skjorta/blus hon tänkte köpa. Så hon gick in och provade och visade mig. Den var riktigt snygg. =) Sen gick vi hem till dom. Satte igång med fikat direkt. Baguette med ost/vedeldad skinka och västerviks senap *mmmm vad gott* Sen satt vi och snackade om allt mellan himmel och jord. Vi scannade även lite foton.Jag fick jättesöta mininystan av mamma =) Har haft en jättemysig eftermiddag med söta lilla mamsen. *tack för en underbar eftermiddag*

Sen bar det av hemåt för att laga mat till familjen. Blev spagetti med köttfärssås =) Gottit! Sen var det dax att cykla och lämna Markus till sin pappa. Fredrik följde med hem =)
Nu sitter jag här och tittar runt lite. Ska snart ner i affären och handla mjölk. Sen blir det bara film och mys =)

Kram och Adjök!

1 kommentar:

Lottis sa...

Hehe, ja man måste gnälla lite. Tack själv! Kramar