01 november 2010

Himmelsblå seger =)

Idag var det måndag igen. Veckorna bara flyger iväg...snart är det minsann jul =)

Lite om helgen:

Fredagen vara lugn. Fredagsmys och Idol =) Lördagen cyklade vi bort en sväng till mormor och morfar, för att sedan cykla vidare med Lotta till stan. Vi cyklade tillsammans allihopa upp. Sen gick jag och Lotta dit vi skulle och de andra på sitt håll. Jag och Lotta var inne på Miss Juniversum...så många söta och roliga prylar =) Jag köpte ett par örhänge minsann. Sen gick vi in i en affär med en massa bak och kaktillbehör. Man blev ju helt sjuk därinne =) Sen blev det en fika på Espressohouse *davidshallstorget* Vidare in på triangeln och in på Zone. Där köpte jag ett durkslag *Rosti* hihi =) Ett svart blev det naturligtvis, som jag har i mina andra rostigrejer =) Sen cyklade jag bort till Janne. Senare bar det av hemåt. En lugn kväll med tacos och film.

Söndagen blev det oxå stan hihi..med syster! Hon skulle till Webhallen och hämta en tång. Jag skulle handla pyjamas. Blev liten tur i några affärer då oxå =) Sen frågadfe Lotta om jag ville med hem till dom och dricka en cappe =) Klart jag ville....fick kanelbulle oxå *mums* Sen mötte jag upp Fredrik på coop, vi gick in och handlade mat sen promenerade vi hem. Skönt!
Markus kom hem vid 18-tiden oxå. =)

Idag har jag jobbat som vanligt. Sen hämtade jag Tindra direkt sen hem. Märkte på henne att hon var lite gnällig. Hon sa hon hade ont i halsen. Och mycket riktigt så vill hon knappt äta =/ Vid 18-tiden cyklade jag med Markus till träningen och lämnade av honom, sen cyklade jag och handlade mat tills imorrn. Sen hämtade jag upp honom igen sen hem. Tindra och Kenny var hos mamma och pappa och hjälpte mamma med något. Tindra sov när vi kom hem. Hon hade fått feber och somnade direkt! =/

Har sett på matchen mellan Mff-Bp...och vilken underbar match =) Såg inte så bra ut första halvlek, men oj vad vi tog igen i andra =) 4-0 till di blåe!
*Guldet ska hem, guldet ska hem, guldet ska hem till Malmö igen*
Ett bra avslut på denna dagen!

Inga kommentarer: