22 februari 2011

Ännu en dag närmare helgen hihi!

Idag har det väl inte hänt så mycket mer än vanligt hihi...Jobbade mellan 7.30-16 sen hämtade jag Tindra sen hem. Markus var hemma när vi kom hem. Han hade varit hos Petra och co idag. Morfar kom och hämtade honom vid 17 tiden. Han skulle sova över där inatt, för att sedan gå och bowla imorrn. En kompis ska med Markus och bowla, även morfar =) Markus är iallafall sysslosatt under sportlovet. =) På torsdag ska han åka till Danmark med sin ena kusin.

Jag och Tindra la oss i soffan och tittade på tv när vi kom hem. Jag somnade nästan hihi...var ganska trött. Kenny körde iväg och handlade mat till oss. Jag och Kenny åt nachostallrik och Tindra åt spaghetti med köttfärssås. Sen kollade vi lite på Ice Age. Tindra gick och la sig kl 20 så hon ska orka upp imorrn. Petra kom förbi och hämta ett par byxor som hon skulle låna.

Nu har jag precis avnjutit en Vanilla Latte och tittat på Sofias Änglar. Gillar det programmet skarpt....väldigt känsloladdat program.

Nu ska jag bädda ner mig i soffan och fortsätta titta på Den hemlige miljonären =)

Kram kram

Inga kommentarer: